آلتينتوپ : هيچ مشکلي با رئالي ها ندارم
 
استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

حميت آلتينتوپ، مدافع گالاتاسراي، در آستانه ديدار تيمش مقابل رئال در مرحله يک چهارم نهايي چمپيونزليگ، اعلام کرد که هنوز هم براي باشگاه رئال احترام زيادي قائل است.


اين مدافع باتجربه در تابستان 2011 با انتقالي آزاد از بايرن به رئال پيوست اما در تنها فصل حضورش در اسپانيا، تنها 12 بازي براي اين باشگاه انجام داد.

به نقل از گل، با اين وجود، او مشکلي با رئالي ها ندارد و مورينيو و رونالدو، سرمربي و هم تيمي سابقش، را مورد ستايش قرار داد.

او در گفتگو با مارکا گفت:" من هيچ احساس بدي نسبت به رئال، به هيچ صورتي ندارم. من تنها مي توانم از اين باشگاه تعريف کنم. من فردي هستم که هميشه مثبت فکر مي کند.مورينيو مربي بزرگي است که چيزهاي زيادي در مورد فوتبال مي داند و همه چيز را تحت کنترل دارد. او به طور خستگي ناپذير همه چيز را در رختکن تحت کنترل دارد. او مي داند که چه زماني با يک نفر صميمي باشد و چه وقت از او فاصله بگيرد.رونالدو بازيکن تاثيرگذاري است ؛ يکي از بهترين بازيکنان دنيا اما رئال فقط رونالدو نيست. آنها تيم بزرگي هستند. اگر فکر کنيم که تنها با متوقف کردن رونالدو مي توانيم صعود کنيم، اشتباه کرده ايم.در فوتبال هر اتفاقي ممکن است. من در بازي هاي زيادي بازي کرده ام که علي رغم اينکه شانس پيروزي ما کمتر به نظر مي رسيد، اما به پيروزي رسيديم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان